poniedziałek, 20 lutego 2012

all I need is you.

Cześć Wam. Pierwszy tydzień szkoły już za mną, drugi się zaczął. Nie jest tak źle jak przeczuwałam :) Myślałam, że zaraz nas zasypią kartkówkami i sprawdzianami, ale myliłam się. Oczywiście nie obeszło się bez tego, ale przynajmniej nie jest tak jak przypuszczałam :) Jutro niestety chyba nie pójdę do szkoły, bo się rozchorowałam. Wolę uczyć się teraz na nieszczęsną historię niż topić się w chusteczkach, tabletkach i syropach. Może się jakoś wykuruję. Oby !

+ tęsknota jest głuuupia. Nie widzimy się dopiero jakieś niecałe 4 godziny, a ja tęsknię.






Do następnego ! :3

1 komentarz:

  1. ale masz gladziutkie wloskii <3

    Ps: Jeżeli jesteś zainteresowana, to u mnie na blogu trwa rozdanie, a do wygrania magiczne jajeczko do makijażu beauty blender, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń