niedziela, 18 grudnia 2011

coraz bliżej święta..

Cześć wam :> Do świąt zostało już tylko 6 dni ! Szybko ten czas zleciał.. Wczoraj byłam na mieście kupić prezenty. Miałam ogromne szczęście, bo pomimo tego, że kompletnie nie wiedziałam co mam kupić mamie, tacie, dziadkom i koleżance, zakupy zajęły mi tylko jakieś 2 godziny i w świątecznej atmosferze narodziło się w mojej głowie 100 pomysłów na podarunki. Wszędzie same promocje ! Nawet sama sobie kupiłam małe drobiazgi  :D Wiem, że już dawno miałam wrzucić zdjęcia, ale nie wypaliło, przepraszam. Mam nadzieję, że następnej notki nie napiszę znów za jakiś miesiąc.



                                                                          cropp - 9,99 zł



                                                                            miejski sklep - 10 zł

Kilka zdjęć z sesji:








 Zdjęcia robiła Klodia Sajdok.



4 komentarze:

  1. jaki fajny ten naszyjnik z croppa :3 buźka mała<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne zdjęcia, a naszyjniki śliczne.

    Dodaje do obserwowanych ; ]

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne naszyjniki, a sesja- genialna! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. no, no, no - świetne zdjęcia :)
    wyglądasz pięknie!
    4 zdjęciem jestem zachwycona!

    Pozdrawiam
    Kinga

    OdpowiedzUsuń