piątek, 30 grudnia 2011

wehikuł czasu..

Cześć ! Ale się wyspałam :D Obudziłam się dopiero o 11 co jest do mnie nie podobne.. Ale to może dlatego, że poszłam po 2 spać. Tak więc wstałam, patrzę przez okno i padał śnieg ! Niestety zamiast śniegu zaczął teraz padać śnieg, nieładnie, oj nie. Słucham nałogowo piosenki 'wehikuł czasu' zespołu Dżem. Kocham ich i mogę w kółko oglądać film 'Skazany na bluesa'. Pokażę Wam co upolowałam na wyprzedażach. W sumie miałam o tym napisać za kilka dni, ale mi się nudzi.. a jak mi się nudzi to co robię ? piszę notkę na blogu, tak właśnie.



 zawsze chciałam mieć jakąś inną, wyróżniającą się koszulę.
Kupiłam ją w oodji za jedyne 34, 90 zł, a kosztowała wcześniej 69, 90 zł.



czarnych żakietów nigdy za dużo ;) !
Kupiłam go również w oodji za 49 zł, a wcześniej kosztował 139 zł  



luźny, rozpinany sweter - zawsze się przyda.
Kosztował 129, 90 zł, a mi się udało go kupić za 60 zł :)
kupiony oczywiście w h&m


cena pierwsza - 39, 90 zł
po przecenie - 20 zł  ( h&m )


Do następnego !

 jeżeli macie jakieś pytanie kierujcie je TUTAJ

7 komentarzy:

  1. pierwsza bluzka jest booooska <3

    OdpowiedzUsuń
  2. o już masz tą koszule super ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nice selection!
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne ciuszki upolowałaś, ja jeszcze na wyprzedażach nie byłam, ale mam zamiar się wybrać niebawem ;) pierwsza koszula jest fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszula...rewelacja!
    Zapraszam do siebie na noworoczne rozdanie:
    http://karina-talulla.blogspot.com/2012/01/noworoczne-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  6. I love that shirt - it is so delightful!

    xxx

    INSIDE IN INSIDE OUT

    OdpowiedzUsuń