poniedziałek, 2 stycznia 2012

spać, spać, spać, spać.

Cześć ! Jak tam po sylwestrze ? Wszyscy wypoczęci ? :> Wczorajszy dzień cały przespałam. Obudziłąm się tylko na chwilę jak ciocia przyjechała. Niestety już dzisiaj do szkoły i na dzień dobry zrobili nam kartkówkę z matematyki i fizyki, czyli z przedmiotów, które nie idą mi za ciekawie.. Tak w ogóle to życzę Wam wszystkiego najlepszego w tym nowym roku, spełnienia marzeń, miłości, zdrowia, szczęścia, pieniędzy i czego tam sobie jeszcze życzycie ! :> Zaraz idę się uczyć, bo jutro znów kartkówki.. Dajcie mi wakacje ! Zostawiam Was ze zdjęciami. Do następnego !





8 komentarzy:

  1. Pozdrawiam Rybniczanke;p

    ...alkai...

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcia ! <3 Ostatnie, boska mina ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. masz prześliczną urodę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, jaki niemiły początek roku. :( Śliczny masz uśmiech na tym 1. zdjęciu :) Zapraszam do oceny mojej pierwszej stylizacji: www.violinstyle.blogspot.com :)

    Pozdrawiam, Joanna

    OdpowiedzUsuń
  5. szczęśliwego nowego roku:)
    i świetny blog

    OdpowiedzUsuń
  6. jesteś śliczna :) i podoba mi się tutaj u Ciebie, więc obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń