poniedziałek, 23 stycznia 2012

ferie

Cześć ! Tak bardzo się cieszę, że jeszcze tylko kilka dni i już ferie :D Jutro 8 lekcji, w środę 8 lekcji, w piątek 7 lekcji, a w czwartek jadę na lodowisko z klasą, a w sumie to z połową klasy, bo reszcie się nie chce jechać.. Ale i tak się cieszę :D Lubię takie klasowe wypady, zawsze jest śmiesznie. W sobotę się spakuję i napiszę ostatniego posta przed feriami, bo wtedy na zdjęcia idę ( o ile pogoda pozwoli ), a w niedzielę wyruszamy ! Nagrywam filmy i piosenki, żeby nam ( mi i Pauli ) się wieczorem nie nudziło :> Dzisiaj mam dla Was outfit z moją koszulą w psy. Postawiłam na proste dodatki, bo koszula jest wyraźna i daje dość wyraźny efekt :) Zdjęcia takie nijakie, robione w moim ogródku ze względu na pogodę.. Do następnego ! :)






koszula - oodji
spodnie - no name
torebka - new yorker
buty - Boti

8 komentarzy:

  1. jednej części się nie chce jechać, a jedna część nie umie jeździć na tyle, żeby jechać z klasa (np. ja i Madzia) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. koszuula! ♥ jest śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  3. a mi się kończą feriee;(. Z jednej strony dobrze;)).
    Ta koszula bardzo oryginalna;).
    Będzie mi bardzo miło jak rzucisz okiem na moje stylizacje;). lovagex3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń