niedziela, 15 stycznia 2012

let it snow..


Cześć !

Nareszcie mamy prawdziwą zimę. Cieszę się jak małe dziecko, że spadł śnieg, a Wy ? Chyba nawet za niedługo ulepię bałwana z koleżanką, póki ten śnieg jeszcze jest ;) ! Oceny już wystawione, na oceny nie narzekam, ale mogło być lepiej.. Niestety we wrześniu żyłam jeszcze wakacjami i gdyby nie ten miesiąc moja średnia byłaby wyższa, ale trudno.. Wmawiam sobie 'spokojnie to 1 półrocze' więc po feriach ostro zabieram się za naukę ! Jak się postaram może będzie świadectwo z paskiem, fajnie by było. Dzisiaj byłam z przyjaciółką na spacerze, a przy okazji zrobiłyśmy kilka zdjęć. Było tak zimno, a ja nie wzięłam sobie rękawiczek i trochę ręce mi zmarzły. Siedzę teraz zawinięta w koc i piję zieloną herbatę z cytryną :3 Jutro po szkole wybieram się na miasto po książki, więc dzień zapowiada się bardzo dobrze :) Może trafię jeszcze na coś z wyprzedaży :D Miałam jechać w czwartek na narty, ale stwierdziłam, że muszę iść do szkoły, bo mam w ten dzień geografię, czyli przedmiot, którego bardzo nie lubię i nie idzie mi za dobrze.. W ferie zaszaleję na  słowackich stokach :D

Do następnego !





czapka - KappAhl
kurtka - vero moda


6 komentarzy: