piątek, 6 stycznia 2012

mamy wolne !

Cześć ! Co tam u was ? Jeżeli dobrze, to się cieszę ;) No i mamy wolne, nareszcie ! Nie umiałam się pozbierać po nowym roku.. Na lekcjach nie dało się skupić, a w myślach miałam już tylko plany na ferie i żeby jak najszybciej wrócić do domu i iść spać ! Pogoda nie jest zadowalająca jak na styczeń. Zdecydowanie wolę być zasypana w śniegu niż nie wychodzić z domu, bo ciągle pada deszcz. Chyba jestem skazana na robienie zdjęć znów w domu. Jak już wspominałam obmyślam plany na ferie ;) Jestem ze Śląska, więc zaczynam odpoczywać gdzieś od 28 stycznia. Jak co roku jadę z rodzicami, ciocią, wujkiem itd. do domku od naszych znajomych w górach. Modlę się, żeby chociaż wtedy było trochę śniegu ! Jednak zanim zacznę odpoczywać czeka mnie w przyszłym tygodniu tyle nauki, że aż głowa boli mnie od samego myślenia o tym. Jak pewnie większość osób dopiero teraz, pod koniec semestru obudziłam się i stwierdziłam, że muszę poprawić dużo ocen. Przez ten weekend czeka mnie duuużo pracy. Do następnego !





komin - butik
płaszczyk - no name
sweter- cubus
naszyjnik - cropp



 niefajna pogoda, oj nie.


16 komentarzy:

  1. bardzo ładnie wyglądasz, piękny naszyjnik, u mnie nowy post więc serdecznie zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Very nice photos! Love your necklace. xx

    OdpowiedzUsuń
  3. słonik, haha :D
    zapraszam do mnie :3

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz ;)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. that necklace is wonderful.

    x

    Hope you are enjoying the new year.
    http://raisedbythewolves.blogspot.com.au/

    OdpowiedzUsuń
  6. super słonik :)
    MademoisellePoisson

    OdpowiedzUsuń
  7. gorgeous photos and necklace! I am loving your blog :)
    xxx

    INSIDE IN INSIDE OUT

    OdpowiedzUsuń
  8. Czym miałaś robione zdj. i w czym przerabiałaś ? ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia ! jesteś śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. zapowiada się ciekawy blog ;) piękne zdjęcia! pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor kominu genialnie pasuje do sweterka :D super!
    + przejrzałam inne notki i w oczy wpadła mi koszula w pieski, jest śliczna! Chciałabym Cię w niej zobaczyć :D

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsze zdjęcie jest super!

    OdpowiedzUsuń