czwartek, 29 grudnia 2011

zimno, zimno, zimno.

Cześć ! Co tam u Was ? Kilogramy po świętach już zrzucone ? :D Ja przez ostatnie 2 dni jem w sumie same mandarynki, a i tak jestem najedzona. Kocham mieć wolne i budzić się z myślą, że nie muszę iść do szkoły, martwić się co dostałam ze sprawdzianu z matematyki, jak napiszę kolejną kartkówkę z historii itd.  Wszędzie wyprzedaże, ale z tego co czytałam na innych blogach to dużo osób nie jest za bardzo zadowolonych. Ja za to jestem zachwycona ! Kupiłam sobie wszystko to co chciałam o połowę, a nawet więcej niż połowę taniej :> ale więcej o tym napiszę w następnym poście za kilka dni. Tak jak brzmi tytuł posta jest zimno. Tak zimno, że nie mam ochoty wychodzić na dwór i robić zdjęcia, tak więc dzisiejsze zdjęcia robione w moim pokoju. Pokażę Wam sweter, który kupiłam na początku grudnia z tego co pamiętam za 89,90 zł w H&M, a ostatnio kosztował już 40 zł. No, ale mówi się trudno ;) No to do następnego !









14 komentarzy:

  1. odezwala sie ta z nienaturalna uroda! PIEKNOTKA:)))*

    OdpowiedzUsuń
  2. sweterek jest świetny ;) buszując po wyprzedażach trafiłam na niego, tyle że nie było mojego rozmiaru...

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest śliczny, ale jak dla mnie za krótki. Potrzebowałabym taki, ale z długością za pupę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. @Patka ja właśnie szukałam takiego, bo długich swetrów już trochę mam :> Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ZIIIIIMNO! :c
    sweterek słodki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny sweterek. :)

    Pozdrawiam i zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jeszcze kontynuuję obżarstwo :) odchudzam się od 1go - postanowienie noworoczne ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://princess-beyonce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny sweter:)

    www.my-styleee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. uroczy sweterek, też myślałam o podobnym ale własnie kosztował 100zł chyba a teraz wyprzedaż i kosztuje 50 ale są same xs czy na mnie za mały :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Very Cute!

    Happy holidays!

    xoxo

    Linda from http://www.moonon.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie kupiłam sobie niczego:// nie licząc jednego żakietu i prezentów dla innych:p jestem bardzo niezadowolona z tegorocznych wprzedazy..

    ...alkai...

    OdpowiedzUsuń
  12. these photos are stunning! I love that sweater

    xx

    INSIDE IN INSIDE OUT

    OdpowiedzUsuń